2012. április 9., hétfő

Fülenincs nyúl

A bugyuta cím ellenére, nagyon jó film. Bevallom magamtól nem néztem volna meg, egy kedves ismerősöm ajánlotta, gondoltam, miért ne...egy ilyen lazulós napon!

És nagyon jó film, nincs benne semmi flanc, egyszerű és jó, igazi, kikapcsolós romantikus film! :)


Az első részen fellelkesülve megnéztem a másodikat is. Habár nem olvastam olyan jókat róla, de gondoltam legfeljebb félbe hagyom, ha nem tetszik...de ha lehet, még jobb volt, mint az első. Vicces és mégis romantikus. Úgy érzem, kicsit görbe tükröt tart elénk, és magunkra ismerünk. :)


Valóban így viselkednénk egy kapcsolatban?

1 megjegyzés:

  1. honnan tudnám letölteni mindkét részét? előre is köszönöm: Erika
    csherika@gmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...