2012. április 28., szombat

Kényszerpihenő

Az utolsó futásom elég rövidre sikeredett. Kb egy hete olyan érzésem volt, hogy begörcsölt a vádlim, fél napig sántikáltam, aztán kezdett múlni, csak terhelésnél éreztem kicsit...na most a 4. körömnél valami szakadást éreztem a vádlimban, gondoltam jól teszem, ha most nem folytatom, nem fájt különösebben, de nem akartam erőltetni...pár óra múlva egy hirtelen mozdulatnál ismét "reccsenés", itt már csaknem összeestem, csak gondoltam az úttest közepén nem lenne jó, átsántikáltam, azóta ez van. Állásnál nem fáj, gyaloglásnál érezgetem, amikor kifejezetten terhelésnek lenne kitéve, lépcső, színkülönbség, akkor belehasít elég erőteljesen a fájdalom, be is van dagadva...de mit tudok tenni, pihentetés és borogatás, fáslizás...és kényszerpihenő. Habár jövő héten úgyis elég húzós hetem lesz, még szerencse, hogy nagyrészt éjjel leszek, nappal nem biztos, hogy jót tenne a 12 óra állás, aztán meglátjuk, hol tartunk egy hét múlva.
Elég rosszul jött ki, mert már nagyon régen vártam a holnap Nivea Fitness Tour-t, na, de ez most kimarad, körülnézek és ennyi! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...