2012. április 8., vasárnap

Az éhezők viadala

Elgondolkodtam rajta, hogy milyen sorrendben legyen, könyv és utána film vagy fordítva - azóta sem tudom, hogy jól döntöttem-e.

A könyv nagyon tetszett, tulajdonképpen a film is jó volt.



DE...amit igazán hiányoltam a filmből, hogy nagyon el lett nagyolva, pont a "viadal" nem kapott akkora szerepet, inkább a díszlet, ami valóban jó volt, de talán a lényeg háttérbe szorult. A könyv Katniss gondolataival van átszőve, ez a filmből kimarad, ami szerintem elég lényeges, habár így is több, mint két órás film, de aminek a könyvben nagyobb jelentősége volt, azt a filmben be sem mutatták.
Kíváncsi lennék véleményekre, akik csak a filmet látták, könyvbeli háttér nélkül hogy vélekednek. Mindenesetre kíváncsi leszek a folytatásra, a második könyvet el is kezdtem....na, ez az, pont azzal kezdődik, szerintem arra épül, aminek a filmben, a végén nem volt akkora jelentősége.

4 megjegyzés:

  1. Elolvastam a könyvet, nagyon jó! Filmet még nem láttam.

    VálaszTörlés
  2. Na, majd kíváncsi leszek a filmes véleményedre! :)

    VálaszTörlés
  3. Jó volt a film is, mert ott egy kicsit mások szemszögéből is láthattuk, de a könyv mégiscsak jobb a részletessége miatt. Filmet ritkán nézek, inkább olvasok, de erre nagyon kíváncsi voltam. Elolvastam a második és harmadik részt is, azokért már nem voltam oda annyira (a harmadik volt szerintem a legrosszabb)sok volt nekem a szenvedős rész, és kevésbé volt részletezve a pozitív. Kíváncsi vagyok, hogy neked mennyire tetszettek a könyv többi részei!

    VálaszTörlés
  4. Most olvasom a második részt, eddig tetszik. És igen, a filmben az volt jó, ahogy bemutatták a Viadal hátterét is, erről a könyvben semmi nem volt, nyilván ez mégis látványosabb volt, mint Katniss agyalását bemutatni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...