2012. május 4., péntek

Sérülés

Mint írtam kényszerpihenőn vagyok/voltam...a hét úgyis húzós, sok időm nincs, de legalább elég jó ütemben gyógyulok. Az első két nap nagyon rossz volt, alig bírtam menni, minden feszülésre, terhelésre fájt a vádlim, belenyilalt olyan fájdalom, amit nem tudok mihez hasonlítani, de napról napra jobb lett. Keddre belilult a bokám és totálisan feldagadt, aztán szépen fokozatosan jelentek meg a lila foltok a lábamon.




A mai állapot szerint


Habár a kép nem adja igazán vissza, itt alig látszik a kékes-lila folt, de azért élőben elég intenzív. Viszont hallottam egy jó ötletet, régi tipp: Fogunk egy anyagdarabot, megszórjuk szódabikarbónával, meglocsoljuk ecettel, hogy azért ne tocsogjon, ez rá a foltra, és befáslizni...én még csak egyszer tettem fel ezt a "pakolást", hogy emiatt vagy sem, de elég hamar halványodott a folt a bokám alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...