2012. május 5., szombat

Ha már lábra lesérültem, akkor itt volt az ideje megdolgoztatni hosszú idő után a felsőtestet...Atyaég, csak végre rá tudnám magam szoktatni a rendszerességre!!! Van valamit ötlet, Ti mivel veszitek rá magatokat??
Szóval feltettem gépre az összes Réka tornát, most ő lesz az edzőtársam...hányszor, de hányszor találtam már magamnak "edzőtársat" és terveztem...nem sok sikerrel, valahogy mindig ellustultam, a futást meglepően jól bírtam, és talán jövő héten már mehetek is újra!
Szóval a Napi 20 percből csináltam meg a felsőtestet, ezt heti 2x jó lenne végigcsinálni, mellette a hasazást is 2x és a comb-popsit is heti 2x...akkor már milyen jó lennék, persze mellette maradna a futás.

Tegnap összefutottam a régi kick-box edzőmmel, neki is mondtam, hogy annyira gondolkodok, hogy visszamenjek, tőle függetlenül is már többször megfordult a fejemben és most ez a találkozás...még inkább beette magát a fejembe. Persze arra azért még nem áll készen a vádlim, talán 2-3 hét, előtte még futással mindenképpen terhelni fogom, aztán meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...