2012. január 25., szerda

Müller...

Ma eljutottam a Müllerbe, a cél az volt, hogy végre beszerezzem a híres Garnier BB-t, egyelőre csak kis területen próbáltam ki és lámpafény mégse az igazi, de jónak tűnik. Sokan panaszkodtak az illatára, hogy túl erős, nekem pont tetszik, a többit pedig meglátom.


A másik dolog, amit szerettem volna egy Florena krém. Még Karácsony előtt olvastam valahol róla, hogy olcsó, jó minőségű természetes krém. Magamtól lehet nem vettem volna, hiszen egy 1000 Ft alatti arckrémtől mit várhat az ember, de mégiscsak jónak tűnik. A nappali krémem van fogyóban, így ilyet kerestem és Aloe Vera tartalmúra esett a választásom, az összetevők listáját nézve dicséretes, hogy az aloe vera rögtön a második helyre került a víz után..hurrá!

Ezeken kívül semmi jelentősebb dolgot nem vettem, ami még említésre méltó lehet...az utóbbi időben rákattantam golyós és stiftes deok helyett a spray-kre, most egy egyszerű, Müller saját márkás Aveo spray-t vettem, Orchidea illattal, nekem tetszik, elég erős illata van, hogy érezzük, de mégse tolakodó! :)

2 megjegyzés:

  1. majd ha lesz a BB krémről tapasztalat, akkor kérlek írjál. kíváncsi vagyok nagyon. szívesen megvenném majd én is. :P
    mennyi is volt pontosan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Müllerben 3090 Ft, de ahogy néztem lehet dm-ben is kapni, ott olcsóbb, de nem volt kedvem másfele is járkálni, itt láttam legnagyobb esélyt rá, hogy találok, a Belváros pedig pont ellenkező irányba lett volna.
      Ok, majd írok róla, nehogy elfelejtsem, pár hét és látom a tartósságát, nappali fénynél, eredményét...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...