2012. január 23., hétfő

Essence leárazás

Annyian írtátok már az Essence akciót, hogy hazafele beugrottam egy Rossmann-ba, ott sajnos csak Essence van, Catrice nincs...vagy jobb is így és nem vettem felesleges dolgot? De úgyis megyek még a Belvárosba mostanában!

Tehát ők azok..

Nézzük sorban...igazából lakkokat akartam megnézni, a tust el is felejtettem.
Körömlakk - 47 Red-Y To Go - ezt a színt már régóta nézegettem, de nem akartam egy x. piros lakkot, pedig olyan szépséges színe van, hát most erre is sor került.
Rúzs - 33 Glam Girl - inkább szájfényes, de szerintem nagyon szép, szolid színe van
Tusok - no comment - tartalék, hátha 1000 évig élek, és az előző kifogy! :)
Kézkrém - csak úgy, mert kíváncsi voltam az illatra...és nem csalódtam!

2 megjegyzés:

  1. a zöld zselés tust éppenma vettem meg,hátha használni fogom valamire. szerettem volna lilát is, de abba belenyúltak. :S meg azt olvastam, hogy kb olyan mint a fekete...
    a rúzst meg a körömlakkot szintén elzsákmányoltam magamnak. mindkettőt nagyon szeretem már most :D
    jó kis vétel volt :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor hasonlókat vettünk! :) Még fáj(na) a fogam a Smokey eyes szettre, de már biztos nem találok! :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...