2012. január 25., szerda

Téli futás

Annyira jól esett a vasárnapi futás, hogy amikor felébredtem (tegnapi éjszakázás után) és láttam, hogy napsütéses idő van, szinte bármennyi fok lehetett volna, elmentem futni.


Ma már hidegebb volt, első körnél még fázott a kezem, aztán szépen bemelegedtem, a végére jól megizzadtam, de nem fáztam! :) Nem tudom, mennyire lenne más, ha nem napsütéses időben, de ugyanilyen hőmérsékletben futnék, nyilván más a hőérzet, most azt mondom, hogy plusz fokban simán lehet menni, mínuszban már nem tervezem - habár ahogy nézem, pont nem kedvező időjárás jön, de a február úgyis rövid hónap, nemsokára kint vagyunk a télből! :)

Azt hiszem maradok ennél a futóprogramnál, megvan benne minden, ami egyetlen hiányosság lehet, hogy nincs lépésszám, de úgysincs semmi jelentősége.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mi a program neve, ha szabad tudni?:)

    Kati

    VálaszTörlés
  2. Runtastic - én próbáltam többet is, de ez jött be legjobban, de persze mindenkinek más és más..

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...