2012. január 22., vasárnap

Ha már egyszer jó idő van

Gyönyörűen sütött a nap, így jött az ihlet, ha már ilyen kedvező az időjárás, ki kell használni, elmentem futni.

Kb. fél éve nem voltam, de a táv változatlan volt, pedig terveim szerint "bemelgítésnek" és a "téli" időjárás miatt csak 4 kör lett volna, de jól bírtam és kifejezetten élveztem, így a szokásos adag, 6 kör, ami kb 3,5 km-t tett ki.


Lehet, hogy kicsit túlöltöztem magam, és talán elég lett volna széldzseki nélkül, de inkább izzadjak, mint fázzak. Elvileg kicsit fáznom kell, ahogy kimegyek, legalábbis ma ezt olvastam, én nem fáztam - egy műszál póló, egy thermo pulcsi és egy vékonyan bélelt széldzseki, alul pedig egy leggings és egy naci + futócipő és baseballsapi (ez magamtól nem jutott volna eszembe, aztán jól megfáztam volna vizes hajjal.)

Azt hiszem ismét próbára teszem az androidos futóprogramokat, legalábbis azt a kettőt, ami a telefonomon maradt. Nincs értelme újakat keresnem, mert csak a saját döntésemet nehezíteném meg vele, nem véletlenül maradt ez a kettő. Talán lesz még a közeljövőben alkalmas időjárás...meglátjuk!

De most örülök, hogy a futás mellett döntöttem, jól esett és élveztem is...nagyon! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...