2012. február 4., szombat

Vissza az időben..

Éppen itt az ideje mozogni, de ilyen zimankóba futni nyilván nem megyek, igazán mozogni sem volt nagy kedvem...de az ugrálókötéllel egy ideje kacérkodok, kb egy éve rendeltem is egyet vaterán, és rájöttem, hogy ez nem olyan jó móka, mint gyerekkoromban volt.
Vajon miért fáradok el ennyire már fél perc után? Úgy terveztem, hogy 10 perc ugrálás lesz közte percenként egy perc pihenővel, találtam is egy jó kis tabata órát hozzá! Na, de ez nagyon fárasztó, pedig elég jól ment, nem akadt bele minden negyedik ugrás után a lábam, de kiköptem a tüdőmet, így a felére redukáltam, bemelegítésnek jó lesz - jól van, puhány vagyok! De így is az utolsó két percet lassabban, dupla ugrálással csináltam.

A másik gyerekkori mozgás, ami előtt érthetetlenül állok, az a hullahopp karika, annak idején simán ment percekig minden gond nélkül, most még egy percig sem tudom fenntartani, de majd fejlődök és nagyon vágja a hasam...

Hova fejlődtünk vissza gyerekkorunk óta?! :(
Találtam is egy cikket a régi mozgásformákról, ha csak ezt a kettőt csinálom + heti pár alkalom futás emberi időjárásban és heti 2x egy kis comb+has+fenékformálás és jó leszek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...