2009. október 30., péntek

Kick-box

Ma jól megdolgoztattam magam, remélem nem lesz izomlázam...Bár a többi kick-box edzéshez képest nem volt annyira kemény, azért elfáradtam és jól leizzadtam.
Bár megfordult a fejemben, hogy igazából pihenni kellett volna a holnapi nagy nap előtt, de nem az lett és tegnap úgyse vittem túlzásba, és vasárnap úgyis TP lesz! :-D

Húha...nagyon nagy az izgalom a holnapi napot illetően! Annyi új dolog lesz! Az "ismert" kézzelfogható lesz, elmélyülünk a tapp-ban, netes ismerősökkel tali...szuper! Milyen izgalomban leszek én holnap!

3 megjegyzés:

  1. Vasárnap nálam is, kipihenjük a (nagyon)hosszú edzést :-)))

    VálaszTörlés
  2. Na, az előző hsz-emet valamiért nem sikerült jóváhagyni...lényeg a lényeg, annyira mégse lesz TP a vasárnap, mert temetőzünk és utazunk egy csomót, egy jó kis háromszöget zárunk be, utazunk kb 200 km-t. Úgyhogy hétfőn kicsit pihizek, és megyek éjszakára dolgozni.

    VálaszTörlés
  3. Hú, hát az nem egy kimondott relaxációs tevékenységkör! Temetőzni mi is megyünk, habár nálunk nem szóródik szét annyira a terület, mit ezek szerint nálatok, aztán hétfőre készülvén brainwork ezerrel..

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...