2009. október 27., kedd

Gyalolgás Tapp módra

Érdekes, ma, a 3. állós napomon vagyok legkevésbé fáradt, mai terv gyaloglás volt (SATI) és meg is csináltam. Tegnap nem volt AL, de most még "lezavarok" egy menetet, jót tesz az állós-fájós lábamnak!
A mai kajálásomról ne is beszéljünk, a terv még jó is lett volna, de jöttek lejárt marcipánokat cserélni, és ilyenkor a lejártból hagynak ott. Én a marcipánt nem szeretem, de volt kókuszos puszi, piskótás kocka...úgyhogy most aztán tele vagyok!
....
Megvolt az Awesome Legs is...és még mindig nem könnyű...gyanítom nem is lesz az!

1 megjegyzés:

  1. Hét, az AL-el kapcsolatban én is így érzek :-D
    Ebben a SATIban mik vannak? Tapp-alapállásos lépések, meg steplift?
    A Tapp-izmok elégetik a kókuszos puszit ;-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...