2010. augusztus 16., hétfő

Kis szünet után újra eljutottam kondiba...és ezzel új terv lépett életbe, amikor csak egy órát vagyok, akkor csak kardiózni fogok+hasazás...ha úgy lesz időm, akkor belefér erősítés is. Egyébként az erősítést itthon fogom megoldani, youtube videók, Tapp és Rubint Réka tornákkal...és amihez kedvem lesz..helyem már van.

A mai program ( a kép magáért beszél)...bár elég kicsik lettek így a betűk, igaz rá lehet nagyítani.

Tehát:
10 perc AMT interval program
20 perc ellpszis interval program
20 perc futógép interval program - gyaloglás emelkedőn és kocogás minimális emelkedőn váltakozva, kb. 2 percenként
A végén pedig hasazás - 3 sorozat - 15 lassú, 15 gyors, 20 váltott, 40 db lábemelés hajlított lábbal - váltva - jobb - bal - váltva.

10 megjegyzés:

  1. Szia Zsuzsó!
    Láttam, hogy jártál nálam, így én is ellátogattam a blogodra.
    Sok sikert kívánok Neked, és hogy egy kicsit hozzájáruljak a látogatottságodhoz, belinkeltelek magamhoz.
    Üdv:
    Eszter

    VálaszTörlés
  2. tök jól néz ki az a haspad :)

    VálaszTörlés
  3. Eszter!
    Köszi!

    Noémi!
    Ott nem ilyen van...de egyszerűen a képkeresőben nem találtam haspad képet.

    VálaszTörlés
  4. Jó kis gépek tényleg (még ha a hasazást nem is azon csináltad). Nekem egy elliptikus tréner az álmom, de nem fér el a szobánkba :(
    A nyaralásos képedre visszatérve, azért már látszik ám a torna eredménye, attól függetlenül, hogy ott éppen nem is tornázol :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi-köszi...sajnos centiben nem túl látványod, de legalább jó úton haladok, nem sietek sehova.

    VálaszTörlés
  6. Nem is kell sietni, a centik amúgy sem egyértelműek az izmosodás miatt. Én most rásegítek egy kis diétával, másfél hete kezdtem, bejött, remélem hosszú távon is kibírom...

    VálaszTörlés
  7. A "The idots guide of abs"-nél amit leírtak, a fórumon is rajt van. Magas és alacsony szénhidrátos napok váltogatják egymást. Igaz számolgatós, de egy idő után képbe van az ember. Megvan, hogy a testsúlyhoz mennyi fehérjét-szénhidrátot-zsírt lehet enni, itt pound-ba értik a súlyt át kell váltani. Én nem tudok annyi fehérjét enni, mint amennyit ott írnak, viszont szénhidrátból meg zsírból tudnék többet enni, amit nem lehet. Első héten lement 2.5 kg, úgy, hogy nem szenvedtem, de le fog lassulni, mert már nagyon kevés a feleslegem.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...