2010. augusztus 1., vasárnap

Heti mérleg

Sajnos a múlt vasárnapról fogalmam sincs, olyan régen volt már....ja, de torna elmaradt, mert ajtószerelés volt, új lakó beköltözése....
Hétfő-kedd-csütörtök-péntek nappalos voltam, ami azt jelentette, hogy mindegyik napon reggel gyalogoltam fél órát, asszem a négyből kettő napon pedig haza is gyalog jöttem. Ezeken a napokon nem volt erőm esti tornára és persze helyem sem sok volt, még egy felülésnyi terület sem, majd jövő héten talál alakul.
Konditeremre így maradt a szerdai nap, amikor végig kardió volt, kb 1 órán keresztül vagy 50 perc, de fogalmam nincs, hogy miket csináltam, talán fekvőkerékpár, ellipszis és futópad, ezután hasazás.
Szombaton tovább voltunk, mert nem busszal mentünk, kb. egy órát voltunk, ami az ideális, mert volt idő, nem kellett nézegetni, hogy akkor mire van még időm....volt benne először 2000 m evezés, aztán 20 perc ellipszis, ezután jöttek a lábgyakik - közelítő-távolító-feszítő-hajlító és lábemelések oldalfekvésben, pliék, dolgoztam most derékra is, súllyal is oldalemeléseket és bottal törzsfordítást, a végső kardió 10 perc AMT volt, ezután a kihagyhatatlan hasazás.
Tök jó, mert mintha kezdene látszani a hasizom, de még eléggé van ami elfedje! :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...