2010. december 23., csütörtök

Megleptem magam karácsonyra....

Azért becsomagolni mégse akartam magamnak....hogy nézne ki...végén még meglepődnék. Utolsó simítások Karácsonyra készülődve még befutottam a városba és vettem Miss Rose kis palettát...kettőt is (1000 Ft/db) aztán utána DM, szerencsére ott is volt leárazás, Manhattan rúzs (369 Ft) és vettem egy ferde Alverde tusecsetet is. A képek nem a legjobbak...

Vaku nélkül:

Vakuval:

Vaku nélkül egyik paletta:

Vaku nélkül a másik:


Természetesen ez a kép nem adja vissza a rúzs színét és végre kaptam ilyen kétfázisú szemfestéklemosót is. Mikor eljutottam oda, hogy aktuálissá vált a beszerzése, soha nem volt, már volt Yves Rocher (az kissé fura volt az olajos állaga miatt) Müller-es (ez kevésbé volt olajos, de kicsit nehezebben is szedte le a festéket), és most ez...majd meglátjuk, az van ráírva, hogy olajos...


És aztaaaa....miért nem mondta senki, hogy ezek a szemfestékek ennyire vadállatul mutatnak, tökéletes állag és szín....még csak a kezemen próbáltam. Viszont bajban is vagyok, mert ha nagyon megtetszik, nem tudom, hol lehet venni, mivel ezt egy karácsonyi kirakodó faházban árulták.



A rúzs bemutatása lemaradt...lenne is egy kérdésem...Ti hogy fényképezitek le magatokat...múltkor próbáltam bemutatni az aktuális sminket...és...inkább kihagytam. Valahogy az önarcképes képek olyanok, hogy magamra sem ismerek.

2 megjegyzés:

  1. pont ugyanilyen szemfestékem van :)
    én a nyáron a piacon vettem egy kínai fickónál. De egy csomó helyen láttam már, pl fodrászkellékesnél is ezt a márkát.
    Amúgy szerintem nem csak jól látszik a festék, hanem elég sokáig fent is marad, nekem nem csomósodott össze vagy olvadt le még estére sem :) (és, ööö, izé... én sokkal olcsóbban vettem, 500 vagy 600 forint volt, de láttam már én is drágábbért)

    VálaszTörlés
  2. :)
    Simán megért 1000 Ft-ot is! :) EGy darabig elleszek ezekkel és a többivel, hihetetlen sok cuccom van.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...