2012. június 15., péntek

 Kb 4,2 km lehetett.

4 megjegyzés:

  1. 4,2 km? szép. én eddig max 3,5-t futottam. De az is kínszenvedés volt. Lassan fejlődni kellene :D

    VálaszTörlés
  2. Tegnap is úgy voltam, hogy már az első körnél elfáradtam, gondoltam, hogy elég lesz mára kevesebb is, de közben győzködtem magam, hogy még egy kör belefér, még egy kör és 5 km lett a vége, de 5,5 a rekord. Egyébként érdekes, mert már 1,5 km körül elfáradok, aztán átlendülök a holtponton és utána jobban megy, a tegnap csepergélő, felhős idő még segített is, nem volt kánikula. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, egyébként a meleg teljesen kitikkaszt. :S
      és én is már az első km után kifáradok, aztán valahogy ráveszem magam. viszont ha megállok, akkor utána már nem tudok visszalendülni. sokszor az a hibám, hogy megállok :S

      Törlés
    2. Eleinte én is megálltam minden körben egy kicsit szusszanni, most már végigmegy! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...