2012. március 6., kedd

Nos, azért ennyire lusta nem vagyok, futottam azért egyszer-kétszer-háromszor...de mindig elfelejtettem ide is átvezetni...pótolom.


Ma egy új videót próbáltam ki, Jillian Michaels - Body Revolution sorozatának legelső videóját. 30 perces videókból áll, több szintű program, amit én csináltam az az első fázis és erősítő videó, mindhárom fázishoz tartozik egy kardió és azt hiszem 4 erősítő, a terv szerint délelőtt erősítés, délután cardio, nos ezt a szabadnapomon még meg is tudom csinálni, bár összesen egy nap van minden ciklusban, ami reggeltől estig szabad, a másikakon vagy reggel jövök haza, vagy estére megyek, ami este 5 körüli elindulást jelent.

A videó kifejezetten tetszett!


Ez is pont megfelelő szintű gyakorlatsor nekem, olyan, amivel érzem, hogy lehet fejlődni, de meg tudom csinálni...aztán, hogy mennyire leszek kitartó??? Grrrrr....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...