2012. március 8., csütörtök

Ma ismét Jilliannel tornáztam, habár a tegnap kimaradt...gyalogoltam eleget, órákon át, nem volt kedvem még itthon is mozogni, habár ma estére is elfáradtam, de valahogy el kellett tölteni az időt! :)

Ez egy másik videó, mint a tegnapelőtti.


3 db 20 perces tornaanyagot tartalmaz, egyelőre nem tudom, hogy nehézségi szint szerint vannak-e, majd ahogy megcsináltam a másodikat kiderül! :)
Mindig is szerettem a kickbox-ot, akár mikor rendszeresen jártam, akár az itthoni videókat, habár a kettő teljesen más, de azért az az egy év kickbox jó volt arra, hogy tudjam, mire kell figyelni, habár van egy instrukciós bevezető szakasz, akkor Jillian bemutatja a lépéseket, én ezt elegánsan átléptem. Nem mondanám nehéznek, habár a pulzusom felgyorsult, de nem akartam belehalni, ez talán inkább kardió fele megy el, hiába nincsenek benne ugrálások, kifejezetten tetszett.


Lassan össze kéne szednem, melyik videókra írtam azt, hogy tetszett és azokra tornázni, az tuti, hogy Gilad köztük volt, Slim in 6, Réka...

És még egy kis infó erről az anyagról:
ITT és ITT,
általánosságban elég jó vélemények születtek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...