2011. augusztus 12., péntek

Új parfüm

Már nagyon régóta nem vettem parfümöt...volt olyan, hogy sokat szaglásztam, mert venni akartam, de egyik sem varázsolt el...persze találtam jókat, de az igazit nem.

Az első igazi parfümöm Davidoff Cool Water - szerintem ezt mindenki ismeri.


Sokáig nagy kedvencem volt a Gucci Rush (1), de elég erőteljes illata van, így hétköznapokra elég erős.


Egyszer nyertem egy Moshino Funny-t....imádtam! :)


Egy kis tollparfüm formájában kaptam egyszer egy másik kedvencet.


A következő vásárlásom pedig Versace volt.


A legutolsó pedig Moshino Glamour Toujours


Mivel már nagyrészük fogyóban van, egy ideje gondolkodtam, hogy milyet is vegyek, Kenzo Magnolia volt az egyik....és erre ma megszaglásztam a Gucci Guilty-t és győzött! :)


Persze nyilván volt Avon-os, Oriflame-es parfümöm is, noname drogériás, spray-k - dusch das Magnolia-t imádom...igen, nagyon szeretem a magnólia illatot. :)

2 megjegyzés:

  1. Moschino Funny-m nekem is volt, ajj, de szerettem :-) Amióta elfogyott, azóta meg Armani Diamonds-al nyomulok, most az a "NagyIgazi" :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...