2011. augusztus 3., szerda

Ecset by Kreatívbolt :)

Egy kis történet hozzá bevezetésnek...
Múltkor itt aludt barátnőm, reggel festette volna ki a szemét tussal és mondta, hogy milyen vastagok az én ecseteim - pedig nem is. :)
Aztán utána én aludtam nála és megnéztem azt a bizonyos ecsetet...kérem szépen, semmi extra, egy egyszerű véletlenül vásárolt hobbiecsetről van szó! 0-ás ecset, nagyon vékony, szép vonalat lehet vele húzni.
Ma városban jártam és eszembe is jutott, így betértem a kreatív boltba és vettem és ki is próbáltam, tökéletesen működik, mindössze 310 Ft-ért!




Bár lehet, hogy a kép nem adja vissza, hogy milyen vékony igazából, azt javaslom, ha ilyen helyen jártok, és hiányzik egy vékony ecset, nézzetek be! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...