2011. július 30., szombat

Újra itt...

Azt hiszem ideje lenne összekapni magam....
A futást jó ideje hanyagoltam, vagy kánikula volt, vagy esett...vagy kedvem nem volt...persze, mást sem csináltam.
Egy hétig Ausztriában voltam és kicsit körülnéztem...az ottani dm-ben aktuális essence-promócióként az 50's girls reloaded van - megnéztem közelebbről, szépek a kékes festékek, de nekem mégse az igazi, többször nem veszek olyat, amilyen színem már van.


De egy sorral odébb volt az előző promó is, a Ballerina Backstage is. Ezek sem jöttek annyira be. :(


Viszont láttam az Astor ajakfilcet és amit elsőre találomra kipróbáltam, nagyon jó szín, de gondoltam nem az eurómat fogyasztom, ha ősztől itthon is lesz!

És pár kép a nyaralásról. Nem volt egy kánikulás hetünk, de azt hiszem hegyi kirándulásokhoz ez is megfelelt, tengerparton jobban bántott volna ez az időjárás. És ott, magasabban valahogy más a hőérzet. 7 fokban simán pulcsiban, a magasban, közel 3000 méteren 4 fokban is pulcsi+mellény nem volt hideg, igaz csak addig amíg a nap sütött, ahogy elbújt, máris más érzés volt. Soha nem volt kedvem téli sportokhoz, a síeléshez most sem hozták meg a kedvem, de ott fent a hóban szívesen eltúráznék téli bakancsban, bottal....


Schladming (Ski WM 2013)

Wilde Wasser

Riesachsee

Planai

Planai

Grossglockner

Grossglockner

Zell am See

Zell am See

Kilátás a hotel bejáratától

Dachstein


Dachstein

Dachstein - Ice Palace

Dachstein - a hóban

Dachstein

Dachstein

Dachstein

Dachstein

Dachstein


Schladming

Schönbrunn

Schönbrunn

Schönbrunn

Schönbrunn

3 megjegyzés:

  1. hóban nyáron. :D
    én tuti felvásároltam volna az Essence pultot. :D :D a balerinásból a krémpirosítót, meg a szemfestékeket, az 50-esből pedig a púdert, az ecsetet, az egyik rúzst és valamelyik szemhéjpúdert. *.*

    VálaszTörlés
  2. Igen, nem rossz...de úgy végre ésszel tudtam gondolkodni...nem kell 5 egyforma szín! :)
    Ecsetet nem is láttam és talán krémpirosító sem volt már...a többiből már vannak színeim bőven.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként tengerpart-párti vagyok...megszakad a szívem, hogy idén kimarad, de most ez jutott, ez is nagyon szép volt. Mindig honvágyam volt, bárhol jártam, de most pár óra után szívesen visszamentem volna, annyival másabb, kulturáltabb...ott szívesen laknék, sehol máshol Magyarországon kívül.
    De visszatérve...ha ez az időjárás tengerparton ért volna, asszem megütött volna a guta, itt viszont pont jó volt, főleg, hogy más volt a hőérzetünk is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...