2011. július 4., hétfő

Ti szoktatok olvasni?

Erre a blogra most találtam, mindig szívesen veszek ötleteket jó könyvekről, jó filmekről. Szeretem a könyves blogokat is, hátha ihletet kapok.
Szóval itt van egy kérdéssor, nézzük egy mini-tag-ként!

- Első könyvélményem?
Határozottan emlékszem, alsós voltam, lehetett könyveket rendelni és pár nap alatt a szünetekben a barátnőmmel kiolvastuk ezt a könyvet, szívesen újraolvasnám, de sehol nem találom:


- Ki adott először könyvet a kezembe?
Na..ezt nem tudom, biztosan már iskola előtt nézegettem, szerettem a könyveket, főleg a természetkönyveket, de ez már akkor volt, amikor olvasni tudtam...szóval nem tudom, de gyanítom, hogy a szüleim.

- Kinek a hatására kezdtem el olvasni?
Ez is elég változó volt, alsós koromban, talán csak a fent említett könyv volt, amit teljesen végigolvastam, aztán elolvastam egy-két kötelezőt (Egri csillagok, Pál utcai fiúk), mindegyik tetszett, de volt amire nem tudtam rávenni magam, habár rossz könyv még nem akadt a kezembe. Nyaranta olvasgattam Denise-eket, Édesvölgyi suli-sorozatot, Lawrence könyveket. Aztán egy-két ajánlottat is elolvastam még középiskolában...ezután fősuli alatt csend, nem nagyon olvastam és az utóbbi évben kaptam rá megint. Véget ért egy 9 éves kapcsolatom, sok időm lett, le kellett magam foglalni. Most mindig olvasok valamit. :)
Nagyon szeretem Coelho-t, Osho-t, de szeretem a Boltkóros sorozatot...sokfélét.

- Könyvek, amiket utáltam, de mindenki más szerette?
Na, ilyen nem volt, rossz könyvet még nem olvastam. Habár egyszer elkezdtem olvasni a "Napsütötte Toszkánát", de az eleje annyira részletes volt a házújításról, hogy meguntam, pedig filmben is nagyon tetszett, biztosan könyvben még nagyobb élmény.

- Könyvadaptáció: vegyünk védelmünkbe egy kevésbé olvasott könyvet!
Ehhez sajnos nem tudok hozzászólni.


2 megjegyzés:

  1. végre valaki más is, végre! Én többször nekiálltam a Napsütötte Toszkánának, de sosem sikerült befejeznem.

    VálaszTörlés
  2. Pedig filmben jó..érdekes, mindig fordítva szokott lenni. Lehet, ha az elején túlesek, akkor nem lett volna gond, és ha itthon egy esős napon olvasom, nem a nizzai tengerparton...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...