2014. november 20., csütörtök

A terv az, ha futok, akkor is lesz mellette valami más mozgás is, de besokallni sem szertetnék hirtelen, hogy elmenjen a kedvem! :)

Tehát a délutánt egy futással kezdtem.


Tegnap meglepően jól bírtam a szokásos 6 kört, ma nehezebb volt, és picit éreztem a vádlimban a fájdalmat, inkább nem erőltettem meg. Pont nyaralásom alatt ért utol ismét, hogy elrepedt az izom a vádlimban, egy-két napig sántikáltam, belilult, más baja nem volt, még szerencse, hogy 2 hétre mentem, és ez a harmadik napon történt, így volt időm gyógyulni és felkészülni a 4 órás repülőútra, hááát, azért megéreztem és még itthon utána kb 2 hétig, de talán most már rendben lesz, azért mozgatni kell, talán pont az is okozta, hogy nem nagyon mozogtam, és akkor hirtelen megerőltető volt a vádlimnak a mozgás...vagy ki tudja...

És akkor a mai torna egy újdonság, Jillian Michaels kezdő tornavideója, a Beginner Shred


Na, ez igazán kezdő, nem igazán fáradtam el tőle, 3 szintje van, ez az első, elvileg ezt kéne egy hétig csinálni, de én talán ugrok a 2. szintre, ennyire nem vagyok eltunyulva! De aki rövid, kezdő tornaanyagot keres, annak nagyszerű választás, de tényleg csak egy kis átmozgatásra jó, igazán nincs benne se has, se fenék, egy-egy gyakorlat. 


Pedig jól indult, mert összetett gyakorlatok voltak, guggolásokat, kitöréseket összevonta a karizom edzésével...de valahogy mégse győzött meg, őszintén szólva kicsit untam, tudom-tudom, a következő szint meg überbrutál lenne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...