2014. november 21., péntek

A napot úszással kezdtem - a szeptemberi sérülésem miatt az orvos úszást tanácsolt, nem voltam ellenére, szeretek úszni, csak a hajnali kelést nem szeretem annyira, márpedig ha nem akarom, hogy tömeg legyen, akkor reggel korán kell mennem. De hihetetlen, hogy a víz mennyire elnyomja az embert, nem is értem, hogy lehet ezután még dolgozni menni??


Kb 45 percet szoktam úszni, normál tempóban, nem tudom, hogy ez milyen távolságnak felel meg, párszor kitaláltam, hogy számolom a hosszokat, de kb 2 hosszig jutok! :)

Az esti tornatársam ezúttal Péntek Enikő lett. :)



Nagyon szimpatikus, aranyos csaj, szívesen tornázok vele, a mai napra has+comb edzés jutott.


Nem haltam bele, azt hiszem első időben ilyen tornák kellenek, bár azért álló helyzetben kezdtem érezni a csípőmet! 

Vajon mikor van az a szint, amikor ez már kevés és tovább lehet lépni anélkül, hogy elvegye a kedvemet, hogy nem tudom végigcsinálni??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...